Každé podnikání má svá pozitiva i negativa, v každém se dá uspět stejně jako na něj doplatit. A o tom, jak to nakonec dopadne, rozhodují nejen sami podnikatelé se svými nabídkami, ale i mnohé další faktory, které je také mohou ovlivnit, a to jak pozitivně, tak i negativně.
Když se tedy někdo do podnikání pouští, neměl by jenom automaticky počítat s tím, že mu to bude přinášet úspěchy a že to bude výnosné. Protože takové by podnikání být mělo, jenže nejednou není. Je mnoho případů, kdy i ti nejzdatnější ze soukromníků zkrátka neuspějí. A nejednou je příčinou takových neúspěchů i to, zda se podaří nebo nepodaří přilákat zákazníky. Zejména pro internetové podnikání totiž platí, že mohou i ty nejlukrativnější nabídky zapadnout, že ani těm, kdo nabízejí to nejlepší, nemusí nakonec přát štěstěna.
Na internetu se tak docela běžně stává, že nemají podnikatelské weby dostatečně velkou návštěvnost. A když jim chybí uživatelé, je nasnadě, že tu chybí zákazníci. A bez zákazníků nelze očekávat peníze a úspěchy.
A proč tu bývají problémy s návštěvností? Obvykle proto, že má web nějaké nedostatky, kvůli kterým mu nepřeje štěstí u internetových vyhledávačů. A když vyhledávače přiřadí webu nějakou zastrčenou pozici, kam už internetová veřejnost nechodí, je po naději, že by byl onen web využit. Když ho někdo nenajde s pomocí vyhledávače, nenajde ho. A to je pro nabízejícího podnikatele nepříjemné.
A jak to zvrátit, jak dosáhnout zlepšení? Pochopitelně nejlépe a často jedině s pomocí SEO pro Google (optimalizace). Jenom taková optimalizace, neboli zdokonalení podnikatelova webu adekvátně tomu, co očekávají vyhledávače od dokonalých webů, může zajistit odkazu na takový web lepší umístění ve vyhledávačích a tedy i vyšší návštěvnost ze strany těch, kdo by se tu měli stát zákazníky.
A je dobře, že se dá taková optimalizace zařídit všude, a že je tu pro podnikatele i online SEO, jež se dá zařídit, aniž by se kvůli ní musel někdo někam pachtit ve snaze najít odborníky.