V dnešní době se stále větší objem prodeje odehrává na internetu. Je tedy jen pochopitelné, že prakticky každá firma má svůj vlastní web. Mnohé z nich pak přímo přes něj umožňují nákup svých produktů.
Samozřejmě tyto internetové stránky mají různé sekce, kde mohou návštěvníci snadno najít to, co je zajímá, jako například ceník či obchodní podmínky. Avšak některé z nich se nám mohou na první pohled zdát zbytečné. Jednou z nich je i ta s názvem „o společnosti“. Tu jen málokdo navštíví, přesto ji najdeme na většině webových stránek. Proč?
Hlavním důvodem je samozřejmě zvýšení zisku. Jak nám ale v tom může pomoci? Hlavně s pomocí svého obsahu. Ten musí být dobře uvážený. Co zde tedy můžeme očekávat?
Jak již název napovídá, měli bychom se zde dozvědět něco o dané firmě. A to je také pravda. Často zde najdeme něco o její historii, o jejích největších úspěších i o tom, čeho chce dosáhnout. Vše je samozřejmě psáno tak, aby to působilo co nejvíce profesionálně a pozitivně. Koneckonců, „chceme se stát jedničkou na trhu“ zní poněkud lépe než „chceme mít co nejvyšší zisk“, ač obojí v podstatě znamená to samé.
Cílem je vyvolat v návštěvníkovi pocit, že onen podnik je něco speciálního, něco, na co může být hrdý, když si koupí její produkt. Přesvědčit jej, že se stane součástí jeho historie a že jí pomůže k dosažení jejích cílů. Tato technika se může možná zdát poněkud hloupá, když se takto popíše, avšak je překvapivě efektivní. To je také důvod, proč je tak široce rozšířená. A to i přesto, že naprostá většina lidí onu sekci nečte. To, co na ni zavítají, jsou pak obvykle poměrně snadno ovlivnitelní, a tak tato taktika slaví úspěch. Je samozřejmě poměrně nepravděpodobné, že se na tom v dohledné době něco změní. Dokud to firmám přináší peníze, nemají k tomu důvod, a to bez ohledu na to, co by si jejich zákazníci přáli.