Zda to bylo z a vlády komárů dobré či špatně se říci nedá. Pro ty obyčejné lidi a svobodu slova zcel a jistě ne. Ale pro ty ostatní. Ale my zde nejsme proto, abychom rozebírali přesnou definici zlých časů. Je fakt, že se tento výraz používal i za hrůzovlády komundírů a přestalo to až se sametovou revolucí. Jenže, jak to všechno dopadlo, to víte sami a dá se opět říkat, že je doba zlá, doba krizová. No, lehké to rozhodně nemáme. Sice nestojíme frontu na pomeranče a banány, ale také na ně mnoho lidí nemá. Přesto se dovážejí a dováží se také jiné věci, které jsme tu nemívali a na které jsme si prostě zvykli. Nevnímáme, že je sem musel někdo nějak dopravit a chce za to pochopitelně zaplatit.

Proto se nám toautomobilový park zdá drahé. Je pak těžké chápat, že ovoce dovezené například ze Španělska je levnější než ovoce dovezené ze sadu vzdáleného dvacet kilometrů od města. Proto kupujeme kilo banánů za dvacet pět korun a kilo našich jablek za čtyřicet. Ano, je to dáno tím, kdo přepravuje a jak. Říká se tomu automobilová logistika a rozhodně to není jen o platu řidičům a ceně za naftu. Je to o hodně více věcech, o kterých nemá laik ani tušení. Napadlo vás třeba, že je podstatné i to v čem se zboží převáží? Ano, i to do toho spadá. Takže se na to podívejme jen stručně a v celku.

kamion

Krize? Ano, ale také příležitost, jak zlepšit automobilovou logistiku. Jenže se na to musí jít moudře a dá se říci, že i tak trochu s fortelem. Samozřejmě, že tohle nemůže řešit kde jaký jouda z Horní Dolní vsi. Tedy, může, ale asi ne sám. Takže si vezme někoho, kdo do věci vidí a kdo tomu rozumí. Například toho, na koho je výše daný link neboli česky odkaz. Postačí kliknutí a člověk se tak ocitne ve zcela jiném světě. Ve světě kamionů, přepravních kontejnerů a podobných záležitostí. Zde se domlouvá spolupráce nebo nákup. Jak kdo chce a potřebuje.

Podobné příspěvky